Media Download > Press Releases

Press Releases

For media enquiries or information about IMPACT, please contact our corporate communications department at
Tel: +66 (0) 2833 5073 to 5078 or Email us at communications@impact.co.th


อิมแพ็ค ลงสนามชิงมาร์เก็ตแชร์ 700 ล้านบาทตลาดจัดเลี้ยง พร้อมส่งแพ็คเกจ พูล ปาร์ตี้ ดึงลูกค้าเพิ่มส่งท้ายปลายปี

(ตุลาคม 2557) อิมแพ็ค บุกตลาดจัดเลี้ยงทุกระดับ เล็ก กลาง ใหญ่ ร่วมชิงมาร์เก็ตแชร์ 700 ล้านบาท ชูศักยภาพบริการจัดเลี้ยงภายในศูนย์ฯ และนอกสถานที่มานานกว่า 15 ปี โดดเด่นด้วยมาตรฐานความปลอดภัยด้านอาหาร ISO 22000 ทีมงานมืออาชีพรังสรรค์เมนูอาหารและตกแต่งสถานที่ตอบรับทุกความต้องการของลูกค้า พร้อมเสนอแพ็คเกจใหม่ พูล ปาร์ตี้ เริ่มต้น 30,000 บาท และ 50,000 บาท ดึงลูกค้าจัดเลี้ยงเพิ่มช่วงส่งท้ายปลายปี

Published : 2014-10-27

เตรียมพบกับมหกรรมของเล่นและนิทานที่ยิ่งใหญ่ที่สุดในเมืองไทย ในงาน “KIDSCOVERY WORLD: Tales &Toys 2014” (คิดส์คัฟเวอรี่ เวิลด์ เทลส์ แอนด์ ทอยส์)

กลุ่มบริษัท อาร์แอลจี (RLG)หรือ รักลูก กรุ๊ป ร่วมกับ บริษัท อิมแพ็ค เอ็กซิบิชั่น แมเนจเม้นท์ จำกัด ชวนคุณหนูๆ ร่วมฉลองปิดเทอมกับมหกรรมของเล่นและนิทานที่ยิ่งใหญ่ที่สุดในเมืองไทยในงาน “KIDSCOVERY WORLD: Tales & Toys 2014” รวม 2 โซนสุดสนุกไว้ด้วยกัน ทั้งโซนทอยส์ (TOYS) ‘อาณาจักรแห่งการเล่น และโซนเทลส์ (TALES) ‘ดินแดนแห่งจินตนาการจากเรื่องเล่า’ ในรูปแบบ Musical Theatre เตรียมเปิดจินตนาการและความสนุกได้ในระหว่างวันที่ 23 - 26 ตุลาคมนี้ เวลา 10.00 – 20.00 น. ที่อิมแพ็ค เมืองทองธานี ฮอลล์ 1 - 2

Published : 2014-10-21

IMPACT welcomes ‘2014 Unicity Global Convention’ with 50,000 Worldwide Distributors

The biggest event of the year accommodating approximately 50,000 confirmed attendees including key industry decision makers and top management prospects from 23 countries around the world with a tendency to generate revenue of nearly 1.78 billion baht from meeting and incentive sector, Unicity Global Convention 2014 is held from October 15-18, 2014 at IMPACT Challenger.

Published : 2014-10-02

"IMPACT GROWTH REIT" Created a Striking Phenomenon With a 4.1-Fold Oversubscription

‘IMPACT Growth REIT’, the first Real Estate Investment Trust in Thailand, created a striking phenomenon during its initial offering for institutional and retail investors at Kasikorn Securities, Maybank Kim Eng Securities (Thailand), KASIKORNBANK, Bank of Ayudhya and CIMB Thai Bank, during 8-12 and 17-19 September 2014.

Published : 2014-09-18

IMPACT Growth REIT’ Sets to Launch up to THB 20 billion IPO of the Real Estate Investment Trust

IMPACT Exhibition Management Co., Ltd. announces its readiness of the Initial Public Offering (IPO) of “IMPACT GROWTH REIT” – the first Real Estate Investment Trust (REIT) in Thailand. The REIT will acquire Freehold Assets of IMPACT Muang Thong Thani Project with the transaction size up to THB 20,000 million. Indicative IPO Subscription for general investors starts from 8 to 12 September 2014 with initial offering price ranges from THB 10.30-10.60 per unit. General investors can subscribe at THB 10.60 per unit. IMPACT GROWTH REIT is expected to mark its first trading day on the Stock Exchange of Thailand on October 1, 2014 having RMI Co.,Ltd. as the REIT Manager and Kasikorn Asset Management Co.,Ltd. (KAsset) as the Trustee. Financial Advisor and Joint-Lead Arrangers of the offering are Maybank Kim Eng Securities (Thailand) Plc, KASIKORNBANK Plc and Kasikorn Securities Plc.

Published : 2014-09-03

IMPACT steps forward to expand its Japanese restaurant business ‘Tsubohachi’ with a 4th Location

In addition to its significant success in operating the exhibition and convention center, IMPACT Exhibition Management Co.,Ltd. also led its restaurant business to achieve another major milestone with the expansion of 19 restaurants located both in and outside exhibition center. Recently, IMPACT has joined hands with a famous Japanese brand “Tsubohachi”, an authentic Izakaya-style restaurant from Hokkaido, which started its first branch at Nihonmura Mall, Thonglor 13 on October 24, 2013. IMPACT made a further progress by kicking off the second branch at BEE Hive Lifestyle Mall, Muang Thong Thani, followed by the third branch at Nihonmachi Japanese Mall, Sukhumvit 26. The newly opened fourth branch of Tsubohachi was launched on August 12, 2014 at Thaniya, Silom, targeting those who are in the business area. This emphasizes a beautiful success of IMPACT as a new chic and lifestyle leader who introduced the authentic Izakaya-style restaurant that captures a huge interest of customers.

Published : 2014-08-22

อิมแพ็ค รุกธุรกิจเวดดิ้ง เปิดบ้านไปรษณีย์กลาง บางรัก จัดงานเวดดิ้ง เดย์ ทัวร์ หวังปิดยอดรวมสิ้นปี 50 งาน

อิมแพ็ค ผู้บริหารอาคารไปรษณีย์กลาง บางรัก เตรียมเปิดบ้านจัดงานเวดดิ้ง เดย์ ทัวร์ เชิญชวนลูกค้า เวดดิ้งออแกไนท์เซอร์ เวดดิ้งแพลนเนอร์ สตูดิโอเวดดิ้ง รวมถึงบุคคลทั่วไป คู่รักที่มีแผนจัดงานแต่งงาน ร่วมชมสถานที่และรับฟังความพร้อมบริการจัดงานแต่งงาน ในวันที่ 19 สิงหาคม 2557 ศกนี้ เผยเตรียมโปรโมชั่นพิเศษจัดเลี้ยงค็อกเทลเริ่มต้นเพียง 690 บาทต่อท่านมานำเสนอ คาดผลตอบรับดีปิดยอดงานแต่งถึงสิ้นปี 50 งาน

Published : 2014-08-20

IMPACT and Farm Channel to hold ‘Thailand Agricultural Expo 2014’ A great opportunity for the Agricultural Industry

IMPACT and Farm Channel (KANTANA) have teamed up, with support from the Office of the Royal Development Projects Board, to hold Thailand Agricultural Expo 2014. This must-attend event and mega trade expo aims to motivate the agricultural industry, stimulate the agricultural machinery market and bring new agricultural technology to the table.

Published : 2014-07-18

NOVOTEL Bangkok IMPACT is pleased to announce the appointment of Mrs. Nadine Rouget as Marketing & Communications Manager

NOVOTEL Bangkok IMPACT is pleased to announce the appointment of Mrs. Nadine Rougetas Marketing & Communications Manager. Nadine graduated from East China Normal University in Shanghai with a degree in Mandarin Chinese Culture and a minor in International Politics. After completing a 5-year program in Mandarin language, Nadine started on her career path in hospitality with one of the most popular restaurant chains in Shanghai as Restaurant and Training Manager, with the fascination for China and Chinese culture. At the end of her 7-year stint in China, Nadine chose the sunny shores of Koh Samui as her next destination. She fulfilled her enthusiasm for the service industry when she was hired as Marketing & Communications Managerfor a private owned hotel chain on the island, where she served for six years.

Published : 2014-06-10